Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2017 16:08 - Парфюм, който впечатлява: BENTLEY FOR MEN INTENSE
Автор: parfimo Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 277 Коментари: 0 Гласове:
0



 Не можете да откриете перфектния парфюм за Вашия партньорПонякога сме предубедени към дадена марка и без дори да познаваме аромата слагаме етикет „не харесвам“Съществуват обаче изключения, които определено заслужават вниманието ни. Измежду богатия избор случайно се натъкнах на ухание, което ме изненада много приятно. Кой е ароматът, който мога да определя като перфектния мъжки парфюм? Който търси – намира!

Откриването на нов мъжки аромат, който да ми допадне, понякога е много трудна задачаСмутено разглеждам различните флакони и дори сред новите попълнения не намирам нещо, което да ме грабнеОт много време се опитвам да харесам нов парфюм за моята половинка, но усилията ми така и не се овенчаваха с успех.
image

Парфюм на BENTLEY?

До мен приближава един от консултантите в магазинаИзброява ми част от марките, които вече съм подминала и се опитва да ми помогне. След няколко реплики от моя страна като „да, знам“, „добре“, и „не, благодаря“, стигаме до Bentley For Men Intense. Вероятно, защото вече ми стана неудобно и от части досадно, реших да помириша този парфюм.

Пълен обрат! Бях напълно пленена от аромата на Bentley For Men IntenseПерфектен е за половинката миМалко се срамувах от това, че отказвах да помириша и други парфюми преди този, но в дъното на душата си бях истински щастлива, че съм го открила.

Въпреки че Bentley For Men Intense е мъжки аромат и има претенции да впечатлява нежния пол, аз бих го определила като унисекс. Дървесно, сладко, с нотки на кожа, канела и ром, уханието е предназначено за мъже, които не са предубедени към ориенталските аромати. Акордите пачули допълват целия състав. Дафиновият лист не бива да Ви притеснява – той не се усеща, просто дава своя принос към цялостното ухание.

Трябва да призная, че Bentley определено ми стана любим мъжки парфюм, особено за по-студените дниОт сега нататък флаконът ще бъде паркиран като луксозна лимузина Bentley на рафта с парфюми на приятеля ми. В допълнение на всичко – трайността е невероятна, а цената за 100мл. – повече от изгодна.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: parfimo
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 126159
Постинги: 173
Коментари: 0
Гласове: 8
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031